mandag den 17. marts 2014

Om at starte en blog... Eller 3 måske.

Jeg har overvejet længe, at skabe mig et sted, hvor jeg kunne dele hvad jeg går og laver og mine tanker, både omkring det og om alt muligt andet. Og jeg synes det har været en krig at komme i gang med...



Under mine overvejelser kom jeg frem til at det nok ville blive for rodet, hvis jeg havde det hele samlet på ét sted. Og dog... Skulle jeg virkelig til, at holde styr, og bruge tid, på mere end bare én blog? Så skiftede jeg mening også skiftede jeg mening igen. Jeg kunne ikke rigtigt få lov, at kategorisere én blog, på den måde jeg gerne ville syntes jeg.
Så, i skrivende stund, er idéen altså, at have 3 blogs, en om krea, en om mad og en om alt det andet. Jeg vil forsøge, at holde dem samlet, og dog opdelt, så godt jeg nu kan.
Hvornår jeg begynder at fylde fyld på, vides ikke, men jeg vil ikke love, at det kommer til, at gå stærkt. Og jeg vil ikke love, at det bliver kønt i første omgang. ;)

Nå men...
Krea-delen skulle gerne komme til at indeholde en masse billeder og forklaringer af hvad jeg selv laver af den slags, og jeg vil også meget gerne dele nogle guides dertil. Også se hvad jeg kan udforske og dele videre, i forhold til nye materialer og idéer andre så gavmildt deler ud af,.

Mad-delen, tænker jeg, bliver dokumentationen af min evige søgen efter mere viden og erfaring indenfor også det emne, mine egne idéer, afprøvning af andres idéer og forhåbentlig en masse inspiration. Sandsynligvis, for en størstedel, indenfor emnet kage eller bagværk, da det, vel nok, er det, jeg mest gør mig i.
Paleo og lignende, kan jeg ikke udelukke, at jeg også kommer til at beskæftige mig, i hvert fald lidt, med, men fortvivl ej! Jeg er for glad for kage til at lade det hele gå op i sundhed, det kan vi ligeså godt få på plads med det samme. ;)

Alt det andet, har jeg endnu ikke fastsat nogle specifikke emner til, det tvivler jeg også på kommer til at ske, det er ikke engang sikkert at jeg kommer til at bruge den del særligt meget, men nu er den her, muligvis også bare som min egen garanti for at de to andre ikke bliver til et værre roderi.
Jeg kan i øvrigt ikke udelukke, at idéen kommer til, at ændre sig lidt hen af vejen, men nu må vi se, hvad det fører til.
Jeg håber i hvert fald, at kunne dele ud af noget brugbart, til nogen der har lyst til at læse det. :)


Angående designs af alle disse blogs, er det nok noget, der kommer til at opstå lidt hen af vejen, lige nu er idéen dertil, at gøre det rimeligt ens, men stadig med nogle let genkendelige forskelle. Det starter så afgjort i det simple, også må tiden vise hvad, også det, fører til.


Min kreablog
Min madblog


- Lærke / Æ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar